Als manager en als ondernemer is niets zo erg als weglopende klanten. Met dit e-book leer je de basis voor klantbehoud.

Zet de volgende stap en laat je omzet groeien met je bestaande klanten.

Dit e-book is voor iedereen die meer omzet en rendement wil. Zonder leeg te lopen op het vinden van nieuwe klanten.

E-book meer blije klanten meer werkplezier_1
    • Wil je meer plezier met je klanten?
    • Wil je klanten die klant blijven?
    • Wil je nieuwe klanten die naar jou toe komen?
    • Wil je meer omzet en rendement?

Na 25 jaar ervaring in omgaan met klanten en techniek ben ik specialist ‘Klantgerichtheid voor techneuten’. Met deze twee regels groei jij met je klanten, omzet en onderneming op de leukste en makkelijkste manier.

Lars Gootjes, zelfstandig consultant, trainer, coach sinds 2016.

profielfoto_lars

Na 25 jaar ervaring in omgaan met klanten en techniek ben ik specialist ‘Klantgerichtheid voor techneuten’. Met deze twee regels groei jij met je klanten, omzet en onderneming op de leukste en makkelijkste manier.

Lars Gootjes, zelfstandig consultant, trainer, coach sinds 2016.

profielfoto_lars

Mijn blije klanten

Jaap Boone, directeur Teleservice ICT

Lars gaat als onafhankelijke partij in vertrouwelijk gesprek met mijn klanten en mensen. Zonder de vertrouwelijkheid te schenden krijg ik als ondernemer terugkoppeling en kan ik acties inzetten. Zo zorgt Lars voor een extra slot op de achterdeur.

Medewerkers tijdens workshop CutTheWeb

Lars maakt een moeilijk onderwerp makkelijk(er) te begrijpen. Hij vertelt het levendig, pakt mooie voorbeelden en laat ruimte. Prettige combinatie praktijk en theorie.

Erwin Warbie, Warby

Lars leeft zich goed in het bedrijf in. Tijdens de training weet hij de focus van de groep goed bij te sturen. Lars is helder, duidelijk en authentiek. Houden zo! “Alleen ga je sneller, samen komen we verder.” Dit begrijpt Lars als geen ander 🙂

Miranda van der Kooij, De Rolf Groep

Lars heeft in zeer korte tijd concrete adviezen gegeven over de samenwerking binnen het team, de organisatie van de afdeling en de processen die hierbij van belang zijn. Mooi om te zien dat Lars goed tussen de regels door kan lezen.

Mijn blije klanten

Jaap Boone, directeur Teleservice ICT

Lars gaat als onafhankelijke partij in vertrouwelijk gesprek met mijn klanten en mensen. Zonder de vertrouwelijkheid te schenden krijg ik als ondernemer terugkoppeling en kan ik acties inzetten. Zo zorgt Lars voor een extra slot op de achterdeur.

Medewerkers tijdens workshop CutTheWeb

Lars maakt een moeilijk onderwerp makkelijk(er) te begrijpen. Hij vertelt het levendig, pakt mooie voorbeelden en laat ruimte. Prettige combinatie praktijk en theorie.

Erwin Warbie, Warby

Lars leeft zich goed in het bedrijf in. Tijdens de training weet hij de focus van de groep goed bij te sturen. Lars is helder, duidelijk en authentiek. Houden zo! “Alleen ga je sneller, samen komen we verder.” Dit begrijpt Lars als geen ander 🙂

Miranda van der Kooij, De Rolf Groep

Lars heeft in zeer korte tijd concrete adviezen gegeven over de samenwerking binnen het team, de organisatie van de afdeling en de processen die hierbij van belang zijn. Mooi om te zien dat Lars goed tussen de regels door kan lezen.