Klanten

derolfgroep

Miranda van der Kooij

Recent hebben wij een veranderingstraject op de afdeling klantenservice in gang gezet. Tijdens dit proces heeft Lars aangeboden om mee te kijken of we op de goede weg zijn. Het is Lars gelukt om in zeer korte tijd concrete adviezen te geven over de samenwerking binnen het team, de organisatie van de afdeling en de processen die hierbij van belang zijn. Lars heeft hiervoor een scan op de afdeling uitgevoerd en met meerdere collega’s gesproken en meegeluisterd.
Mooi om te zien dat Lars goed tussen de regels door kan lezen. De concrete voorstellen zijn inmiddels grotendeels doorgevoerd.
Ik wil Lars graag bedanken voor de fijne samenwerking en vindt het prettig om in de toekomst nogmaals gebruik te maken van zijn kennis en ervaring.

Miranda van der Kooij
Verkoop binnendienst, De Rolf Groep

de Rolf groep  is leverancier voor kinderopvang en basisonderwijs en helpt elke dag het allerbeste uit elk kind te halen.

Ik heb adviezen gegeven over de samenwerking binnen het team, de organisatie van de afdeling en de processen die hierbij van belang zijn. Een aantal concrete voorstellen zijn inmiddels doorgevoerd.

logo-1

Erwin Warbie

Lars leeft zich goed in het bedrijf in. Tijdens de training weet hij de focus van de groep goed bij te sturen. Lars is helder, duidelijk en authentiek.

-Alleen ga je sneller, samen komen we verder.-
Dit begrijpt Lars als geen ander.

Erwin Warbie
Directeur Warby, Warby

Warby is de kapsalon in Berkel en Rodenrijs waar Topstylistes als Friend en Professional klanten verzorgen met een mooie coupe die perfect past.

Ik heb de medewerksters getraind en begeleid in de praktijk om meer connectie met klanten te maken. Het resultaat is een verbeterde NPS score van 65. En een team dat weer een goede en professionele uitstraling heeft naar de klanten.

origineelCTW_logo_Gloss-transparante-achtergrond

Derk Pas

Ik zou iedere ondernemer willen toeschreeuwen minstens de AAKES-scan te doen. Het zijn de kosten niet, maar het zijn de baten meteen wel! Wat een berg nieuwe inzichten. Wij zijn doorgegaan met een geweldig intern verbetertraject en beginnen nu, een paar maanden later, echt de vruchten te plukken. Dingen die ik al jaren roep komen nu goed. Wat een rust geeft dat zeg…

Derk Pas
Directeur Cut the Web, Cut the web

CutTheWeb bouwt gave websites en zorgt er voor dat deze gevonden worden door de juiste mensen. Ze zorgt er ook voor dat veel van deze mensen klanten worden.

Ik heb inzichten gegeven met praktische oplossingen. Het team heeft dit voortvarend opgepakt.

logo-teleservice

Jaap Boone

Als ondernemer en directeur spreek ik vaak met m’n klanten en m’n mensen. Ik hoor veel. Maar veel hoor ik ook niet. Lars gaat als onafhankelijke partij in vertrouwelijk gesprek met mijn klanten en mensen. Zonder de vertrouwelijkheid te schenden krijg ik als ondernemer terugkoppeling en kan ik acties inzetten. Zo zorgt Lars voor een extra slot op de achterdeur. Een slot ter voorkoming van het vertrek van klanten en personeel. En voor beide geldt, het vinden van nieuwe klanten en medewerkers, kost veel meer geld dan het behouden via Lars.

Teleservice ICT verzorgt en adviseert over de ICT infrastructuur bij bedrijven. Zij zorgen ervoor dat het netwerk snel en veilig operationeel blijft.

Ik coach medewerkers zodat ze makkelijker kunnen omgaan met hun dagelijkse uitdagingen en met meer plezier hun werk doen.

Wil jij ook klant worden? Neem dan contact met mij op.

Privacybeleid*

15 + 13 =