Blogs

Hoe verpak je een drol?

Hoe verpak je een drol?

Je kent het vast. Je hebt slecht nieuws voor je klant. De levering is te laat, de goederen zijn beschadigd, het materiaal is tijdelijk op of helemaal niet meer leverbaar. En nu? Wat kun je nu het beste doen? Eigenlijk heb je iets voor je klant dat hij of zij niet wil...

Lees meer
Welke feedback vertelt jouw klant je niet?

Welke feedback vertelt jouw klant je niet?

Feedback geven kan confronterend zijn. Veel mensen houden hun feedback daarom liever voor zich. Ze willen geen risico lopen in de relatie met de ander. Zeker niet als ze denken nog lang met de ander samen te (moeten) werken. Dit is een veel voorkomende reden waarom...

Lees meer
Welke klanten zet jij aan tafel?

Welke klanten zet jij aan tafel?

Alle klanten zijn belangrijk dacht ik vroeger. Nu denk ik: niet elke klant is even belangrijk voor mijn of jouw bedrijf. Met een klantenarena laat je de belangrijkste klanten vertellen wat ze waarderen en wat ze wellicht missen in je dienstverlening. In deze...

Lees meer
Bepaal jij ook liever zelf wat goed is voor je klanten?

Bepaal jij ook liever zelf wat goed is voor je klanten?

“Feedback is lastig en slaat meestal nergens op. Klanten weten toch niet wat ze willen. Ze snappen toch niet waarom het zo moet en niet anders.” Denk jij er ook zo over? Dan adviseer ik je om zeker geen klantenarena te organiseren. Gaat jou namelijk niks opleveren...

Lees meer
Ben jij klaar voor de feedback van klanten?

Ben jij klaar voor de feedback van klanten?

Wil je weten wat je klanten waarderen, maar ook wat ze missen in je dienstverlening? Wil je je klanten weer eens echt in de ogen kijken in plaats van via Zoom of Teams? Wil je een hogere klanttevredenheid en kun je nieuwe klanten goed gebruiken? Organiseer dan juist...

Lees meer
De KlantArena, een klant-event met resultaat

De KlantArena, een klant-event met resultaat

Wil jij weten hoe je klanten echt over je bedrijf en je dienstverlening denken?Wil je weten hoe je de relatie met je klanten optimaliseert? De KlantArena geeft je antwoord op deze vragen. Je krijgt directe feedback van je klanten waar jij en je team mee aan de slag...

Lees meer
Hoezo altijd en alles voor de klant?

Hoezo altijd en alles voor de klant?

Van niet-blije klant naar zelfstandig ondernemer Rond 2006 zit ik bij de kapper in Hoog Catharijne in de stoel te wachten. Ik erger me aan de manier waarop ik word behandeld: er wordt geen contact met me gemaakt, er is geen communicatie, ik krijg geen aandacht, Dit...

Lees meer