Over mij

20181008_LarsGootjes_0005-1024x683

Over mij

Lars Gootjes heeft AAKES opgericht vanuit de behoefte om de wereld een beetje beter te maken. Hij is van mening dat zaken doen mensenwerk is. Samenwerken, communiceren en aandacht voor elkaar, zijn daarbij essentieel. Connecties maken! Als je beter luistert naar je klanten en meer aandacht voor hen hebt, zul je jouw klanten beter begrijpen en kan je ze beter helpen. Tevreden klanten leiden immers tot een hogere omzet, nieuwe klanten en ‘minder gedoe’ waardoor jouw hele organisatie meer lucht krijgt om te doen waar jij en je medewerkers goed in zijn.

Drie aspecten zijn hierbij belangrijk volgens Lars en dienen continu verbeterd te worden:

1. Positiviteit

Als je medewerkers lekker in hun vel zitten en gezamenlijk werken als een team, dan zullen ze met meer plezier werken en prettiger samenwerken met je klanten en met elkaar. Meer blije klanten en meer blije medewerkers.

2. Klantgerichtheid

Als je medewerkers beter luisteren naar je klanten kunnen ze je klanten beter en doeltreffender bedienen. Ze kunnen de extra stap zetten en de verwachtingen van je klanten overtreffen. Je klanten worden ambassadeurs.

3. Minimale verspilling

door steeds te blijven te kijken hoe je medewerkers werkzaamheden efficiënter en effectiever kunnen uitvoeren, wordt tijd en energie bespaard. Deze kunnen besteed worden aan blij maken van je klanten.

Dit levert jou blije medewerkers, blije klanten en meer omzet en winst op. Daar word jij blij van.
En daar wordt Lars weer blij van.

Lars heeft jarenlange ervaring in het leiden, begeleiden en verbeteren van prestaties van verschillende groepen mensen en Customer Service teams. Door deze ervaring werkt Lars vanuit de praktijk. Je werknemers krijgen nuttige, praktische handvatten en kunnen daardoor doeltreffender werken. Je klanten krijgen meer en betere aandacht, zijn meer tevreden en als resultaat zal je omzet stijgen.

Wil je weten hoe ik je kan helpen? Neem dan contact op!

Privacybeleid*

2 + 15 =